Baba z Bledu - vrchol slovinske filmove tvorby
top of page

Baba z Bledu - vrchol slovinske filmove tvorby

Tak sem pravě podruhe zhlidnul komisionarně oceněne dilo Baba z Bledu. Podle nazvu se jedna o slovinsky film, kery pravě ziskal jakesik oceněni.


Rad se divam na filmy, kere odborna krityka označuje za umělecky hodnotne. Dycky si řikam, že tymto zpusobem ta umělecka, chytra komisa doručuje kultůru aji do tak zaostalych mist, jako su Sudety, Prakzka, Goroly nebo Ostravsko.


Nechcu byt negatyvni, ale bylo to nudne, nezaživne a bylo mi docela lito tych Slovincu, kerym to vyhodnotili jako film roka. Zlata česka filmova tvorba!


Ale co, nemožeme našu česku optyku vnimat cely svět, řekl sem se. Třeba je chyba ve mně. Zašel sem do nejbližši vinoteky k porubskemu Řekovi, kupil se liter řeckeho stolniho a pustil sem se ten film ešče raz.


To byste nevěřili, ale aji po litru vina z podhuři Olymposa byl ten film nudny, nezaživny a bylo škoda času, ztraceneho sledovanim take nudy.


Su rad, že su z Markrabstvi moravskeho a že se u nas a ve vedlejšim Kralovstvi českem toči nejlepši filmy na světě. Tych Jugošu mi je teda docela lito. Pokud taky film byl vyhodnoceny jako nejlepši, tuž jak asi vypada ten zbytek?

Ladislav Větvička, filmovy krityk

PS: A nejvic mě zklamalo, že ve filmu nebyl žaden zaběr z Bledu, ale z šedive Prahy

Kaj mě ještě možete najit...
  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Facebook - Black Circle
  • Vkontakte Social Icon
bottom of page